-آجرلو، ع. م، حجتی، ر، احمدی، ف.،(1394)، "طراحی روسازی بلوکی بتن مسلح به روش مکانیستیک و مطالعات آزمایشگاهی بر روی آن، هفتمین کنفرانس ملی بتن ایران"، تهران، ص.1.
-خبیری، م. م و بلوچ سیرگانی، پ.، (1398)، "اثر پاسخ در برابر بارگذاری و مشخصات مکانیکی مصالح اساس بر عملکرد خستگی روسازی بلوکی بتنی"، سومین کنفرانس ملی رویههای بتنی، 3 و 4 اردیبهشت، دانشگاه علم و صنعت، ص.-8.
-عابدینی، م، ارغشی، م. ر.، (1398)، "ارائه الگوی پیشرفته روسازی پیش تنیده بلوکی بتنی نفوذپذیر"، سومین کنفرانس ملی رویههای بتنی، 3 و 4 اردیبهشت ماه، دانشگاه علم و صنعت، تهران، ایران، ص.2.
-محمدیان، س.، (1388)، "تعیین معیار طراحی برای نفوذ آبهای سطحی در روسازی بلوکی بتنی با استفاده از مدلهای عددی و آزمایشگاهی"، رساله دکتری، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران، ص.153.
-مقدس نژاد، ف.، (1398)، "تحلیل و طراحی روسازیهای بلوکی بتنی بنادر با استفاده از روش المانهای محدود سه بعدی، سومین کنفرانس ملی رویههای بتنی"، 4 اردیبهشت، دانشگاه علم و صنعت، تهران، ایران، ص.1.
-منجم، م.س و طاری بخش، م.، (1390)، "بررسی اثر شکل و الگوی چیدمان بلوکها بر عملکرد روسازیهای بلوکی بتنی، ششمین کنگره ملی مهندسی عمران"، 6 اردیبهشت، دانشگاه سمنان، سمنان، ص.2.
-Bles, T. J., van der Doef, M. R., van Buren, R., Buma, J. T., Brolsma, R. J., Venmans, A. A. M., & van Meerten, J. J., (2012), “Investigation of the blue spots in the Netherlands National Highway Network”, Deltares rapport, 1205568-000.
-Cova, T. J., & Conger, S., (2004), “Transportation hazards, Handbook of transportation engineering”, No.12. pp. 17-1.
-Hall, K., & Tayabji, S., (2008), “Precast Concrete Panels for Repair and Rehabilitation of Jointed Concrete Pavements TechBrief FHWA-IF-09-003, Washington, DC: Federal Highway Administration,Research Report No.H-18734, pp.63.
-Jenelius, E., & Mattsson, L. G., (2015), “Road network vulnerability analysis: Conceptualization, implementation and application, Computers, Environment and Urban Systems”, 49, pp.136-147.
-Khabiri, M. M., (2010), “The effect of stabilized subbase containing waste construction materials on reduction of pavement rutting depth”, Electronic Journal of Geotechnical Engineering, 15,
pp.1211-1219.
-Lu, D., (2020), “Pavement Flooding Risk Assessment and Management in the Changing Climate, ReportNo.8743, pp.1.
-Mishra, T., French, P., & Sakkal, Z., (2011), “Engineering a Better Road—Use of 2-Way Pretensioned Precast Concrete Pavement for Rapid Rehabilitation”, In Proceedings of the 57th Annual PCI Convention and National Bridge Conference, October, Salt Lake City, pp.22–26.
-MoqadasNejad, F. M., (2003), “Finite element analysis of concrete block paving”, In 7th international conference on concrete block paving”, Iranian Concrete Association Quarterly Ar.No.21.pp.1.12.
-Pregnolato, M., Ford, A., Wilkinson, S. M., & Dawson, R. J., (2017), “The impact of flooding on road transport: A depth-disruption function”, Transportation research part D: transport and environment, 55,
pp.67-81.
-Saberian, M., & Khabiri, M. M., (2017), “Experimental and numerical study of the effects of coal on pavement performance in mine haul road. Geotechnical and Geological Engineering”, 35(5), pp.2467-2478.
-Shackel, B., (1991), “Design and construction of interlocking concrete block pavements”, Elsevier Applied Science, In 7th International Conference on Concrete Block Paving, Tel Aviv.No.1.pp.1.
-Soutsos, M. N., Tang, K., Khalid, H. A., & Millard, S. G., (2011), “The effect of construction pattern and unit interlock on the structural behaviour of block pavements”, Construction and Building Materials, 25(10), pp.3832-3840.
-Tayabji, S., Ye, D., & Buch, N., (2013), “Precast concrete pavement technology”, Transportation Research Board.
-Yue, S. C., Murrel, S., & Larrazabal, E., (2003), “Precast Concrete Pavement Tests on Taxiway DD at La-Guardia Airport”, Airfield Pavements: Challenges and New Technologies.
-Zoccali, P., Moretti, L., Di Mascio, P., Loprencipe, G., D’Andrea, A., Bonin, G.,& Caro, S. (2018), “Analysis of natural stone block pavements in urban shared areas”, Case Studies in Construction Materials, 8,
pp.498-506.