-ترکستانی، م.ص. بخشیزاده برج، ک. و جاهدی، پ.، (1397)، "نگاشت شبکه تداعیهای برند گردشگری منطقه آزاد کیش با استفاده از روش نقشه مفهومی برند"، مطالعات مدیریت گردشگری، 13(42)، ص. 41-65.
-زرافشان، س.، (1391)، "نگاشت شبکه وابستگی بانک ملت از منظر مشتریان با استفاده از روش نقشه مفهومی برند"، (پایان نامه کارشناسی ارشد) دانشگاه شاهد-تهران.
-دهدشتی شاهرخ، ز.، (1398)، "نگاشت ادراکی شبکه تداعیات برند اپراتورهای داخلی با استفاده از نقشه مفهومی برند (مورد مطالعاتی: همراه اول)، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت برند، 6 (4)، ص. 109-134.
-دهدشتی شاهرخ، ز. بشیرپور، م.، (1398)، "نگاشت شبکه ادراکی بانک خاورمیانه با استفاده از نقشه مفهومی برند"، فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران، 14(53)، ص. 60-79.
-عزیزی، ش. و بلورپارسا، .ر.، (1395)، "ترسیم شبکۀ تداعیهای برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند"، مدیریت بازرگانی، 8 (2)،
ص. 413-432.
-Aaker, D. A., (1996), “Building Strong Brands”, New York, N.Y.: The Free Press.
-Henderson, G.R., Iacobucci, D. & Calder, B. J., (1998), “Brand diagnostics: Mapping branding effect using consumer associative networks”, European Journal of Operational Research, 111(2), pp.306–327.
-John, D. R., Loken, B., Kim, K., & Monga, A. B., (2006), “Brand concept maps: A methodology for identifying brand association networks”, Journal of Marketing Research, 43(4), pp.549–563.
-Keller, K. L., (2003), “Brand Synthesis: The Multidimensionality of Brand Knowledge”, Journal of Consumer Research 29, No. 4,
pp. 595-600.
-Keller, K. L., (1993), “Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity”, Journal of Marketing, 57(1), pp.1–22.
-Kottemann, P., Plumeyer, A., & Decker, R., (2018), “Investigating feedback effects in the field of brand extension using brand concept maps”, Baltic Journal of رManagement, 13(1), pp.41–64.
-Smith, G. & French, A., (2011), “Measuring the changes to leader brand associations during the 0212 election campaign”, Journal of Marketing Management, 27 (7-8), pp.718-735.
-Wei, Y., (2014), “Using Brand Concept Maps to Examine the Extension of Ford and Jeep Brands”, LSU Master’s Theses, Retrieved from https://digitalcommons.lsu.edu.