-آرام، ع.، (1392)، "مدل پیش بینی تصادفات روی
قوسهای افقی در راههای دو خطه برون شهری در جنوب ایران با استفاده از مدلهای رگرسیون دوجملهای منفی"، پایان نامه دکتری، گروه مهندسی راه و ساختمان، دانشکده فنی و محیط زیست، دانشگاه ملی مالزی، کوالالامپور.
-اصغر پور، م.ج.، (1399)، "تصمیمگیری گروهی و نظریه بازیها با نگرش تحقیق در عملیات"، انتشارات دانشگاه تهران.
-بهبهانی، ح.، (1397)، "ارزیابی اثر تراکم دسترسیها بر میزان تصادفها در جادههای اصلی - برون شهری"، پژوهشنامه حمل و نقل، سال ششم، شماره چهارم.
-حاجی زاده، ب. امامی، ا. نظری، ح. و ذوقی، ح.، (1399)، "ترکیب قوسهای افقی و قائم در جادههای برون شهری دوخطه"، پانزدهمین کنفرانس بینالمللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک.
-خاکی، ع. محسنی، ح. و جعفریه، ف.، (1398)، "بررسی علت تصادفات با توجه به طبقه بندی نوع تصادفات (جلو به جلو- جلو به عقب)"، اولین کنفرانس تصادفات و سوانح جادهای و ریلی، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان.
-صفارزاده، م. شعبانی، ش. و آذرمی، ا.، (1393)، "مدل پیش بینی تصادفات در قوسهای واقع در راههای دو خطه برون شهری"، پژوهشنامه حمل و نقل، دوره 4، شماره 3 .
-صفارزاده، محمود و همکاران (1387)، "شناسایی معیارهای موثر در اولویت بندی مقاطع تصادف خیز و میزان اهمیت هریک از آنها بر اساس روشهای تصمیمگیری گروهی"، فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشنامه حمل و نقل، سال پنجم، شماره دوم.
-منجم، م.س. و هدایت، ش.، (1397)، "پیشبینی سرعت عملکردی قوسهای ترکیبی قائم و افقی در جادههای دو خطه برون شهری جهت بهینه سازی طرح هندسی مسیر"، چهارمین کنگره ملی مهندسی عمران، تهران.
-نصیری، ح. و شهرامینیا، ن.، (1392)، "شناسایی عوامل هندسی و ترافیکی موثر بر وقوع تصادفات جادههای دوخطه برون شهری"، هشتمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران.
-Aram, A., (2010), “Effective Safety Factors on Horizontal Curves of Two-lane Highways”, Journal of Applied Sciences, 10, pp.2814-2822.
-Aram, A., (2013), “Crash prediction model on horizontal curves for two lane rural roads in the south of Iran by negative binomial model”, Thesis submitted in fulfilment for the degree of doctor of philosophy, faculty of engineering and built environment university kebangsaan Malaysia bangi.
-Hauer, E., (2000), "Safety of horizontal curves", HSIS-HSDM, March 24. 7. Canadian research test driver response to horizontal curve (1998) Road management and engineering Journal, September 1998.
-Ludwig, L. and S. Starr, (2005), "Library as place: results of a Delphi study", Journal of the Medical Library Association 93(3), pp.315-327.
-Neuman, T. R., (1992), "Design risk analysis", TRB, Washington DC. 5. Miaou, T. J., Mishe, A., (1993), "A statistical evaluation of the effects of highway geometric design on truck accident involvement", TRB, Washington DC.
-Ogden, K.W., (1996), "Safer Roads",
A guide to road safety engineering, IRRD, OECD. 2. Lamm, R., Psarianos, B. and Califiso. S. (2002), "Safety evaluation process for two-lane rural road", Transportation Research Record, 1796, Paper No. 02-21, 78, pp. 51-59.
-Perkins, D.D., Harols, T.T., (1983), "Candidate accident surrogate for high safety analysis", Transportation Research Record.