- "مرکز تحقیقات قیر و مخلوطهای آسفالتی" (AsphaltConcrete Mixtures and Bitumen Research Center) (1394)، دانشگاه علم و صنعت ایران.
- "آییننامه روسازی آسفالتی راههای ایران "(نشریه شماره 234)، (1390)، وزارت راه و شهرسازی، مؤسسه قیر و آسفالت ایران، پژوهشکده حمل و نقل.
- Roess, R.P.; Prassas, E.S.; Mcshane, W.R.; 2004 ; “Traffic Engineering”; Third Edition, Pearson Education International, U.S.A.
- ب. تولایی، م. حاجیزمانی، (1390)، "بررسی اقتصادی مزایای استفاده از آسفالت رنگی در مقایسه با آسفالت معمولی در بکارگیری در معابر شهری و شریانهای ترافیکی"، نهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران.
- م. غلامی، الف. یارینیک، (1391)، "ارزیابی کیفی نقش آسفالت رنگی بر روی ایمنی ترافیک"، همایش ملی عمران و توسعه پایدار، مشهد، موسسه آموزش عالی خاوران.
- م. نادی، م. حسن زاده و س. گل نرگسی: (1393)، "امکان سنجی استفاده از آسفالت رنگی در معابر شهری مشهد مقدس"، نهمین سمپوزیوم پیشرفتهای علوم و تکنولوژی، مشهد مؤسسه آموزش عالی خاوران.
- Ando, R.; Inagaki, T.; Mimura, Y, (2011), “Does colored pavement make non signalized intersections safer; A case study in Japan”, Procardia Social and Behavioral Sciences; 20 pp.741–751.
- آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خراسان جنوبی، نمایندگی شهرستان قاینات، (1396).
- پنجهباشی، س.، (1392)،"امکان سنجی استفاده از آسفالت رنگی"، شهرداری مشهد.