آبادهمکان گزینی مسیرهای بهینه دوچرخه سواری با رویکرد حمل و نقل پایدار (نمونه مطالعه: شهرآباده) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 155-172]
آزمایش خستگیارزیابی آزمایشگاهی بهبود خستگی آسفالت با ترکیب افزودنیها به مخلوط آسفالتی [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 1-12]
آزمایش نسبت باربری کالیفرنیا (CBR)مطالعه کاربرد سنگدانههای آجر رسی در بهسازی لایههای روسازی راه [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 93-112]
آزمون خی دو تک متغیرهبررسی رابطه معناداری مؤلفههای تصادفات برون شهری با تعداد متوفیان (مطالعه موردی: استان فارس) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 173-182]
آستانه مقاومت لغزشیبررسی روشهای جدید تعیین سطح آستانه مقاومت لغزشی و مقایسه با روشهای تک نقطهای و مدل NUS [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 17-40]
آسفالت سردمروری بر مبانی و روشهای ساخت سریع روسازی فرودگاه در شرایط اضطراری [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 93-116]
آماریارزیابی پارامترهای انسانی در قابلیت درک علائم ترافیکی (مطالعه موردی: رانندگان شهر تهران) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 41-50]
آنالیز سریع خاکمروری بر مبانی و روشهای ساخت سریع روسازی فرودگاه در شرایط اضطراری [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 93-116]
ا
اثربخشیارزیابی اثربخشی ایجاد روشنایی در کاهش تصادفات شبانه راههای برون شهری [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 69-82]
اداره راه و شهرسازیتأثیر روش ارجاع کار در بخش اداری اداره کل راه و شهرسازی بر بهرهوری آن [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 83-92]
اداریتأثیر روش ارجاع کار در بخش اداری اداره کل راه و شهرسازی بر بهرهوری آن [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 83-92]
ادعاعوامل موثر جهت پیشگیری از ادعاهای پیمانکاری در فهرست بهای راه و باند فرودگاه 1397 با نگاه مدیریت هزینه در ساخت [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 183-195]
ارجاع کارتأثیر روش ارجاع کار در بخش اداری اداره کل راه و شهرسازی بر بهرهوری آن [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 83-92]
ارزشافزودهنااطمینانی نرخ ارز و ارزشافزوده بخش حملونقل [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 1-16]
استان فارسبررسی رابطه معناداری مؤلفههای تصادفات برون شهری با تعداد متوفیان (مطالعه موردی: استان فارس) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 173-182]
اطلاعات مکانیپایش وضعیت جادههای موجود در طرح جنگلداری شصت کلاته گرگان [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 141-154]
اعتمادشناخت عوامل اقتصادی اجتماعی مرتبط با تمایل شهروندان به مسافرت با شرکتهای هواپیمایی (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 51-68]
افزودنیهامروری بر پیش بینی اثر افزودنیها بر عملکرد مخلوط آسفالتی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 15-24]
اقامه نمازارائه یک مدل زمانبندی حرکت قطارها در مسیرهای دوخطه راه آهن ایران [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 29-40]
اقدامات اصلاحیارزیابی اثربخشی ایجاد روشنایی در کاهش تصادفات شبانه راههای برون شهری [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 69-82]
اقدام ریسکمدیریت ریسک در مدیریت دارایی فیزیکی راه در ایران [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 69-80]
الگوریتم خفاشحل مسأله مسیریابی وسایل نقلیه پخش و توزیع دارو در سطح شهر تبریز با پنجره زمانی توسط الگوریتم فراابتکاری خفاش [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 151-167]
الگوریتم ژنتیکبهینه سازی زاویه میخها در شیروانیهای پایدارسازیشده با روش میخ گذاری [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 17-28]
الگوی باینری محلیتحلیل آماری مرتبه دوم بافت خرابیهای روسازی آسفالتی بر پایه الگوی باینری محلی در حوزه مکان و تبدیل موجک [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 105-120]
الیاف تایر فرسودهارزیابی و مقایسه تاثیر ضایعات کیسه پلیمری و تایر فرسوده بر خصوصیات مقاومتی ماسه رسدار تثبیت شده با سیمان [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 69-92]
الیاف کیسه پلیمریارزیابی و مقایسه تاثیر ضایعات کیسه پلیمری و تایر فرسوده بر خصوصیات مقاومتی ماسه رسدار تثبیت شده با سیمان [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 69-92]
اولویتبندیتعیین شاخصهای ارزیابی جهت اولویتبندی مشکلات حملونقل کالای درونشهری با استفاده از روش تصمیمگیری چندویژگی و متوسطگیری وزنی [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 133-150]
ایپیسیشناسایی عوامل تأثیرگذار بر تأخیرات پروژههای ایپیسی خطوط ریلی ایران (در فاز مهندسی، فاز تدارکات و فاز اجرا) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 51-58]
ایجاد روشناییارزیابی اثربخشی ایجاد روشنایی در کاهش تصادفات شبانه راههای برون شهری [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 69-82]
ایمنی ترافیکارایه یک روش اصلاحی برای برآورد و مقایسه تصادفات انواع تقاطعهای همسطح شهری [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 25-36]
ب
بار ترافیکپایش سلامت ارزان قیمت پلها به روش زمان- فرکانس با لحاظ کردن اثر تغییرات بار ترافیک [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 89-104]
بار نقطهایارتباط تخلخل و چگالی بر اندیس بار نقطهای سنگ آهن مگنتیت (مطالعه موردی: معدن سرویان) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 59-66]
بافت خرابیهای روسازیتحلیل آماری مرتبه دوم بافت خرابیهای روسازی آسفالتی بر پایه الگوی باینری محلی در حوزه مکان و تبدیل موجک [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 105-120]
بافت درشتبررسی روشهای ارزیابی مقاومت لغزشی شبکه راهها و تعیین روش اصلاح تغییرات فصلی آنها [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 135-149]
بتن الیافیروش طراحی سگمنتهای پیش ساخته بتن الیافی در تونل با استفاده از روش تحلیل تیر- فنر (مطالعه موردی: تونل خط 2 متروی شیراز) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 67-79]
برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمیطراحی نقشه استراتژی اداره کل راهآهن قم مبتنی بر برنامهریزی ترجیحات فازی لگاریتمی [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 151-164]
برنامه ریزی تصادفیزمانبندی حرکت قطارها در مسیرهای دوخطه با رویکرد برنامهریزی تصادفی [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 1-14]
برنامهریزی شهریبررسی عوامل موثر بر حمل و نقل پایدار شهری با تاکید بر شبکه معابر شهری (مطالعه موردی: شهر کانی دینار) [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 55-68]
بزرگراهارایه روشی جهت اولویتبندی و دستهبندی تقاطعات غیرهمسطح از دو نقطه نظر طراحی هندسی و کاربردی ترافیکی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 129-140]
بهرهوریتأثیر روش ارجاع کار در بخش اداری اداره کل راه و شهرسازی بر بهرهوری آن [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 83-92]
بهینهسازیبهینه سازی زاویه میخها در شیروانیهای پایدارسازیشده با روش میخ گذاری [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 17-28]
بیزیننااطمینانی نرخ ارز و ارزشافزوده بخش حملونقل [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 1-16]
بینایی کامپیوترتحلیل آماری مرتبه دوم بافت خرابیهای روسازی آسفالتی بر پایه الگوی باینری محلی در حوزه مکان و تبدیل موجک [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 105-120]
پ
پارامترهای ارتعاشیتحلیل عددی ستونهای سنگی در بهسازی خاک بستر خطوط راهآهن [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 165-180]
پاسخ بستر جادهمطالعه عددی رفتار بستر جاده و سازهی در معرض ارتعاشِ نیروی زلزله، با نگرشی به ساختگاه منطقه کرمانشاه [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 93-106]
پردازش سیگنالپایش سلامت ارزان قیمت پلها به روش زمان- فرکانس با لحاظ کردن اثر تغییرات بار ترافیک [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 89-104]
پرسشنامهارزیابی پارامترهای انسانی در قابلیت درک علائم ترافیکی (مطالعه موردی: رانندگان شهر تهران) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 41-50]
پل یونگپایش سلامت ارزان قیمت پلها به روش زمان- فرکانس با لحاظ کردن اثر تغییرات بار ترافیک [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 89-104]
پیادهسازی استراتژیشناسایی و رتبهبندی موانع آینده برای پیادهسازی استراتژیهای حملونقل شهری پایدار (مطالعه موردی: شهر همدان) [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 121-134]
ت
تأخیرشناسایی عوامل تأثیرگذار بر تأخیرات پروژههای ایپیسی خطوط ریلی ایران (در فاز مهندسی، فاز تدارکات و فاز اجرا) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 51-58]
تبدیل موجکتحلیل آماری مرتبه دوم بافت خرابیهای روسازی آسفالتی بر پایه الگوی باینری محلی در حوزه مکان و تبدیل موجک [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 105-120]
تحلیل آماریمدلسازی پیشبینی تصادفات فوتی در تقاطعهای چراغدار (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 1-16]
تحلیل دینامیکیبررسی پایداری شیبهای سنگی پایدار شده توسط سیستم میخ کوبی [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 107-118]
تحلیل سری زمانیپایش سلامت ارزان قیمت پلها به روش زمان- فرکانس با لحاظ کردن اثر تغییرات بار ترافیک [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 89-104]
تحلیل عددیمطالعه عددی رفتار بستر جاده و سازهی در معرض ارتعاشِ نیروی زلزله، با نگرشی به ساختگاه منطقه کرمانشاه [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 93-106]
تخلخلارتباط تخلخل و چگالی بر اندیس بار نقطهای سنگ آهن مگنتیت (مطالعه موردی: معدن سرویان) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 59-66]
ترافیک شهریبررسی علل گرایش شهروندان به استفاده از موتورسیکلت بهجای استفاده از حمل و نقل عمومی [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 13-24]
تصادفاتبررسی روشهای جدید تعیین سطح آستانه مقاومت لغزشی و مقایسه با روشهای تک نقطهای و مدل NUS [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 17-40]
تصادفات برون شهریبررسی رابطه معناداری مؤلفههای تصادفات برون شهری با تعداد متوفیان (مطالعه موردی: استان فارس) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 173-182]
تصادفات عابر پیادهبررسی نقاط حادثه خیر شهر شیراز از نظر تصادفات عابر پیاده در تابستان سال 1396 [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 81-88]
تصادفات فوتیمدلسازی پیشبینی تصادفات فوتی در تقاطعهای چراغدار (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 1-16]
تصمیمگیری چندویژگیتعیین شاخصهای ارزیابی جهت اولویتبندی مشکلات حملونقل کالای درونشهری با استفاده از روش تصمیمگیری چندویژگی و متوسطگیری وزنی [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 133-150]
تغییرات فصلیبررسی روشهای ارزیابی مقاومت لغزشی شبکه راهها و تعیین روش اصلاح تغییرات فصلی آنها [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 135-149]
تقاطع غیر همسطحارایه روشی جهت اولویتبندی و دستهبندی تقاطعات غیرهمسطح از دو نقطه نظر طراحی هندسی و کاربردی ترافیکی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 129-140]
تقاطعهای چراغدارمدلسازی پیشبینی تصادفات فوتی در تقاطعهای چراغدار (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 1-16]
تقاطعهای شهریمدلسازی فراوانی تصادفات در تقاطع های سه شاخه شهری [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 37-50]
تقاطع های شهریارایه یک روش اصلاحی برای برآورد و مقایسه تصادفات انواع تقاطعهای همسطح شهری [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 25-36]
تورممطالعه کاربرد سنگدانههای آجر رسی در بهسازی لایههای روسازی راه [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 93-112]
توزیع دوجملهای منفیارایه یک روش اصلاحی برای برآورد و مقایسه تصادفات انواع تقاطعهای همسطح شهری [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 25-36]
توسعه پایداراولویتبندی سیاستهای مدیریت تقاضای حمل و نقل (TDM) در کلانشهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی(AHP) [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 35-50]
تونلروش طراحی سگمنتهای پیش ساخته بتن الیافی در تونل با استفاده از روش تحلیل تیر- فنر (مطالعه موردی: تونل خط 2 متروی شیراز) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 67-79]
ج
جاده جنگلیپایش وضعیت جادههای موجود در طرح جنگلداری شصت کلاته گرگان [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 141-154]
چگالیارتباط تخلخل و چگالی بر اندیس بار نقطهای سنگ آهن مگنتیت (مطالعه موردی: معدن سرویان) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 59-66]
ح
حملونقلنااطمینانی نرخ ارز و ارزشافزوده بخش حملونقل [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 1-16]
حملونقلمروری بر عوامل موثر بر تمایل به پیادهروی بیشتر در سفرهای روزانه [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 25-34]
حملونقل پایدارشناسایی و رتبهبندی موانع آینده برای پیادهسازی استراتژیهای حملونقل شهری پایدار (مطالعه موردی: شهر همدان) [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 121-134]
حمل و نقل پایداراولویتبندی سیاستهای مدیریت تقاضای حمل و نقل (TDM) در کلانشهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی(AHP) [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 35-50]
حمل و نقل پایداربررسی عوامل موثر بر حمل و نقل پایدار شهری با تاکید بر شبکه معابر شهری (مطالعه موردی: شهر کانی دینار) [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 55-68]
حمل ونقل پایدارمکان گزینی مسیرهای بهینه دوچرخه سواری با رویکرد حمل و نقل پایدار (نمونه مطالعه: شهرآباده) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 155-172]
حملونقل جادهایبررسی امکان سنجی استفاده از منابع درآمدی پایدار برای ارایه خدمات حملونقل جادهای [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 117-132]
حملونقل ریلیارائه یک مدل زمانبندی حرکت قطارها در مسیرهای دوخطه راه آهن ایران [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 29-40]
حمل و نقل ریلیزمانبندی حرکت قطارها در مسیرهای دوخطه با رویکرد برنامهریزی تصادفی [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 1-14]
حملونقل شهریشناسایی و رتبهبندی موانع آینده برای پیادهسازی استراتژیهای حملونقل شهری پایدار (مطالعه موردی: شهر همدان) [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 121-134]
خ
خرابی روسازیپایش وضعیت جادههای موجود در طرح جنگلداری شصت کلاته گرگان [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 141-154]
خرده لاستیکارزیابی و مقایسه تاثیر ضایعات کیسه پلیمری و تایر فرسوده بر خصوصیات مقاومتی ماسه رسدار تثبیت شده با سیمان [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 69-92]
خصوصیات عملکردیمروری بر پیش بینی اثر افزودنیها بر عملکرد مخلوط آسفالتی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 15-24]
خطوط ریلیشناسایی عوامل تأثیرگذار بر تأخیرات پروژههای ایپیسی خطوط ریلی ایران (در فاز مهندسی، فاز تدارکات و فاز اجرا) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 51-58]
دوچرخهمکان گزینی مسیرهای بهینه دوچرخه سواری با رویکرد حمل و نقل پایدار (نمونه مطالعه: شهرآباده) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 155-172]
دوچرخه سواریمکان گزینی مسیرهای بهینه دوچرخه سواری با رویکرد حمل و نقل پایدار (نمونه مطالعه: شهرآباده) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 155-172]
ر
رانندگانارزیابی پارامترهای انسانی در قابلیت درک علائم ترافیکی (مطالعه موردی: رانندگان شهر تهران) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 41-50]
راهسازیعوامل موثر جهت پیشگیری از ادعاهای پیمانکاری در فهرست بهای راه و باند فرودگاه 1397 با نگاه مدیریت هزینه در ساخت [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 183-195]
رتبهبندی عوامل حملونقلشناسایی و رتبهبندی موانع آینده برای پیادهسازی استراتژیهای حملونقل شهری پایدار (مطالعه موردی: شهر همدان) [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 121-134]
رتبه ریسکمدیریت ریسک در مدیریت دارایی فیزیکی راه در ایران [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 69-80]
رسمطالعه کاربرد سنگدانههای آجر رسی در بهسازی لایههای روسازی راه [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 93-112]
رشد ترکارزیابی آزمایشگاهی بهبود خستگی آسفالت با ترکیب افزودنیها به مخلوط آسفالتی [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 1-12]
رفتار پیادهرویمروری بر عوامل موثر بر تمایل به پیادهروی بیشتر در سفرهای روزانه [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 25-34]
رگرسیون دوجملهای منفیمدلسازی فراوانی تصادفات در تقاطع های سه شاخه شهری [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 37-50]
رگرسیون ساده و چند متغیره خطیبررسی تأثیر رفتار رانندگان وسایل نقلیه سنگین بر ایمنی مسیرهای دوخطه دوطرفه [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 113-128]
روسازی بدون رویهمروری بر مبانی و روشهای ساخت سریع روسازی فرودگاه در شرایط اضطراری [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 93-116]
روش اجزاء محدودتحلیل عددی ستونهای سنگی در بهسازی خاک بستر خطوط راهآهن [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 165-180]
روش تیر-فنرروش طراحی سگمنتهای پیش ساخته بتن الیافی در تونل با استفاده از روش تحلیل تیر- فنر (مطالعه موردی: تونل خط 2 متروی شیراز) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 67-79]
روشهای تخمین ماتریس مبداء- مقصدطبقهبندی روشهای تخمین ماتریس مبداء- مقصد با اطلاعات شمارش حجم کمانها در شبکههای خلوت و شلوغ جادهای [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
روکش های آسفالتیارزیابی آزمایشگاهی بهبود خستگی آسفالت با ترکیب افزودنیها به مخلوط آسفالتی [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 1-12]
ز
زاویه میخهابهینه سازی زاویه میخها در شیروانیهای پایدارسازیشده با روش میخ گذاری [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 17-28]
زلزلهمطالعه عددی رفتار بستر جاده و سازهی در معرض ارتعاشِ نیروی زلزله، با نگرشی به ساختگاه منطقه کرمانشاه [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 93-106]
زمان بندیزمانبندی حرکت قطارها در مسیرهای دوخطه با رویکرد برنامهریزی تصادفی [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 1-14]
زمانبندی حرکت قطارهاارائه یک مدل زمانبندی حرکت قطارها در مسیرهای دوخطه راه آهن ایران [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 29-40]
زهکشیمطالعه عددی رفتار بستر جاده و سازهی در معرض ارتعاشِ نیروی زلزله، با نگرشی به ساختگاه منطقه کرمانشاه [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 93-106]
س
سازمان برنامه و بودجهعوامل موثر جهت پیشگیری از ادعاهای پیمانکاری در فهرست بهای راه و باند فرودگاه 1397 با نگاه مدیریت هزینه در ساخت [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 183-195]
ستونهای سنگیتحلیل عددی ستونهای سنگی در بهسازی خاک بستر خطوط راهآهن [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 165-180]
سطح آستانهبررسی روشهای جدید تعیین سطح آستانه مقاومت لغزشی و مقایسه با روشهای تک نقطهای و مدل NUS [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 17-40]
سگمنت پیشساخته بتنیروش طراحی سگمنتهای پیش ساخته بتن الیافی در تونل با استفاده از روش تحلیل تیر- فنر (مطالعه موردی: تونل خط 2 متروی شیراز) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 67-79]
سنگدانه آجرمطالعه کاربرد سنگدانههای آجر رسی در بهسازی لایههای روسازی راه [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 93-112]
ش
شاخص اصطکاک بین المللیبررسی روشهای جدید تعیین سطح آستانه مقاومت لغزشی و مقایسه با روشهای تک نقطهای و مدل NUS [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 17-40]
شاخص ترافیکیارایه روشی جهت اولویتبندی و دستهبندی تقاطعات غیرهمسطح از دو نقطه نظر طراحی هندسی و کاربردی ترافیکی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 129-140]
شاخص هندسیارایه روشی جهت اولویتبندی و دستهبندی تقاطعات غیرهمسطح از دو نقطه نظر طراحی هندسی و کاربردی ترافیکی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 129-140]
شبکه عصبی مصنوعیمروری بر پیش بینی اثر افزودنیها بر عملکرد مخلوط آسفالتی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 15-24]
شبکههای خلوتطبقهبندی روشهای تخمین ماتریس مبداء- مقصد با اطلاعات شمارش حجم کمانها در شبکههای خلوت و شلوغ جادهای [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
شبکههای شلوغطبقهبندی روشهای تخمین ماتریس مبداء- مقصد با اطلاعات شمارش حجم کمانها در شبکههای خلوت و شلوغ جادهای [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
شناسایی خسارتپایش سلامت ارزان قیمت پلها به روش زمان- فرکانس با لحاظ کردن اثر تغییرات بار ترافیک [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 89-104]
شناسایی موانع حملونقلشناسایی و رتبهبندی موانع آینده برای پیادهسازی استراتژیهای حملونقل شهری پایدار (مطالعه موردی: شهر همدان) [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 121-134]
شیب سنگیبررسی پایداری شیبهای سنگی پایدار شده توسط سیستم میخ کوبی [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 107-118]
شیرازبررسی نقاط حادثه خیر شهر شیراز از نظر تصادفات عابر پیاده در تابستان سال 1396 [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 81-88]
شیوههای فعالمروری بر عوامل موثر بر تمایل به پیادهروی بیشتر در سفرهای روزانه [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 25-34]
ص
صیقل دهیبررسی روشهای ارزیابی مقاومت لغزشی شبکه راهها و تعیین روش اصلاح تغییرات فصلی آنها [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 135-149]
ط
طبقه اجتماعیشناخت عوامل اقتصادی اجتماعی مرتبط با تمایل شهروندان به مسافرت با شرکتهای هواپیمایی (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 51-68]
طبقهبندیطبقهبندی روشهای تخمین ماتریس مبداء- مقصد با اطلاعات شمارش حجم کمانها در شبکههای خلوت و شلوغ جادهای [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 81-92]
طرح هندسی جادهبررسی تاثیر رفتار رانندگان وسایل نقلیه سنگین برمیزان تصادفات جادهای در مسیرهای آزاد راهی (مطالعه موردی: محور زنجان- تبریز) [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 41-54]
ع
عدم قطعیتزمانبندی حرکت قطارها در مسیرهای دوخطه با رویکرد برنامهریزی تصادفی [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 1-14]
عوامل اقتصادیبررسی علل گرایش شهروندان به استفاده از موتورسیکلت بهجای استفاده از حمل و نقل عمومی [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 13-24]
عوامل محیطیمروری بر عوامل موثر بر تمایل به پیادهروی بیشتر در سفرهای روزانه [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 25-34]
عوامل نظریمروری بر عوامل موثر بر تمایل به پیادهروی بیشتر در سفرهای روزانه [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 25-34]
ف
فاکتور اطمینانبررسی پایداری شیبهای سنگی پایدار شده توسط سیستم میخ کوبی [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 107-118]
فرهنگ استفاده از حملونقلبررسی علل گرایش شهروندان به استفاده از موتورسیکلت بهجای استفاده از حمل و نقل عمومی [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 13-24]
فنون تصمیم گیری چند معیارهطراحی نقشه استراتژی اداره کل راهآهن قم مبتنی بر برنامهریزی ترجیحات فازی لگاریتمی [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 151-164]
فهرست بهای راه و باند فرودگاهعوامل موثر جهت پیشگیری از ادعاهای پیمانکاری در فهرست بهای راه و باند فرودگاه 1397 با نگاه مدیریت هزینه در ساخت [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 183-195]
کانی دیناربررسی عوامل موثر بر حمل و نقل پایدار شهری با تاکید بر شبکه معابر شهری (مطالعه موردی: شهر کانی دینار) [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 55-68]
کاهش تصادفاتارزیابی اثربخشی ایجاد روشنایی در کاهش تصادفات شبانه راههای برون شهری [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 69-82]
کرمانشاهتأثیر روش ارجاع کار در بخش اداری اداره کل راه و شهرسازی بر بهرهوری آن [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 83-92]
کفپوشمروری بر مبانی و روشهای ساخت سریع روسازی فرودگاه در شرایط اضطراری [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 93-116]
کلانشهر تهراناولویتبندی سیاستهای مدیریت تقاضای حمل و نقل (TDM) در کلانشهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی(AHP) [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 35-50]
کوتاهترین مسیرحل مسأله مسیریابی وسایل نقلیه پخش و توزیع دارو در سطح شهر تبریز با پنجره زمانی توسط الگوریتم فراابتکاری خفاش [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 151-167]
کیفیت خدماتشناخت عوامل اقتصادی اجتماعی مرتبط با تمایل شهروندان به مسافرت با شرکتهای هواپیمایی (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 51-68]
کیفیت زیرساختبررسی علل گرایش شهروندان به استفاده از موتورسیکلت بهجای استفاده از حمل و نقل عمومی [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 13-24]
گ
گواهینامهارزیابی پارامترهای انسانی در قابلیت درک علائم ترافیکی (مطالعه موردی: رانندگان شهر تهران) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 41-50]
گودبرداریبهینه سازی زاویه میخها در شیروانیهای پایدارسازیشده با روش میخ گذاری [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 17-28]
ل
لایههای روسازی راهمطالعه کاربرد سنگدانههای آجر رسی در بهسازی لایههای روسازی راه [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 93-112]
لجستیک دورنشهریتعیین شاخصهای ارزیابی جهت اولویتبندی مشکلات حملونقل کالای درونشهری با استفاده از روش تصمیمگیری چندویژگی و متوسطگیری وزنی [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 133-150]
م
ماتریس همرخداد سطوح خاکستریتحلیل آماری مرتبه دوم بافت خرابیهای روسازی آسفالتی بر پایه الگوی باینری محلی در حوزه مکان و تبدیل موجک [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 105-120]
ماسه رس دارارزیابی و مقایسه تاثیر ضایعات کیسه پلیمری و تایر فرسوده بر خصوصیات مقاومتی ماسه رسدار تثبیت شده با سیمان [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 69-92]
مالیات بر سوختبررسی امکان سنجی استفاده از منابع درآمدی پایدار برای ارایه خدمات حملونقل جادهای [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 117-132]
مالیات بر وسایل نقلیهبررسی امکان سنجی استفاده از منابع درآمدی پایدار برای ارایه خدمات حملونقل جادهای [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 117-132]
متغیربررسی رابطه معناداری مؤلفههای تصادفات برون شهری با تعداد متوفیان (مطالعه موردی: استان فارس) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 173-182]
متوسطگیری وزنیتعیین شاخصهای ارزیابی جهت اولویتبندی مشکلات حملونقل کالای درونشهری با استفاده از روش تصمیمگیری چندویژگی و متوسطگیری وزنی [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 133-150]
متوفیانبررسی رابطه معناداری مؤلفههای تصادفات برون شهری با تعداد متوفیان (مطالعه موردی: استان فارس) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 173-182]
محیاداروحل مسأله مسیریابی وسایل نقلیه پخش و توزیع دارو در سطح شهر تبریز با پنجره زمانی توسط الگوریتم فراابتکاری خفاش [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 151-167]
مخلوط آسفالتی گرمارزیابی آزمایشگاهی بهبود خستگی آسفالت با ترکیب افزودنیها به مخلوط آسفالتی [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 1-12]
مدل ARDLبررسی امکان سنجی استفاده از منابع درآمدی پایدار برای ارایه خدمات حملونقل جادهای [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 117-132]
مدل آماری تصادفاتارایه یک روش اصلاحی برای برآورد و مقایسه تصادفات انواع تقاطعهای همسطح شهری [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 25-36]
مدل پواسونمدلسازی پیشبینی تصادفات فوتی در تقاطعهای چراغدار (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 1-16]
مدل تحلیل سلسله مراتبیاولویتبندی سیاستهای مدیریت تقاضای حمل و نقل (TDM) در کلانشهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی(AHP) [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 35-50]
مدل دوجملهای منفیمدلسازی پیشبینی تصادفات فوتی در تقاطعهای چراغدار (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 1-16]
مدلسازی تصادفاتمدلسازی فراوانی تصادفات در تقاطع های سه شاخه شهری [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 37-50]
مدیریت تقاضای سفر(TDM)اولویتبندی سیاستهای مدیریت تقاضای حمل و نقل (TDM) در کلانشهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی(AHP) [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 35-50]
مدیریت دارایی فیزیکیمدیریت ریسک در مدیریت دارایی فیزیکی راه در ایران [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 69-80]
مدیریت ریسکمدیریت ریسک در مدیریت دارایی فیزیکی راه در ایران [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 69-80]
مدیریت ساخت و هزینهعوامل موثر جهت پیشگیری از ادعاهای پیمانکاری در فهرست بهای راه و باند فرودگاه 1397 با نگاه مدیریت هزینه در ساخت [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 183-195]
مسافرتشناخت عوامل اقتصادی اجتماعی مرتبط با تمایل شهروندان به مسافرت با شرکتهای هواپیمایی (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 51-68]
مسیرهای دو خطهارائه یک مدل زمانبندی حرکت قطارها در مسیرهای دوخطه راه آهن ایران [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 29-40]
مسیریابیحل مسأله مسیریابی وسایل نقلیه پخش و توزیع دارو در سطح شهر تبریز با پنجره زمانی توسط الگوریتم فراابتکاری خفاش [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 151-167]
مقاومت فشاری تک محوریارزیابی و مقایسه تاثیر ضایعات کیسه پلیمری و تایر فرسوده بر خصوصیات مقاومتی ماسه رسدار تثبیت شده با سیمان [دوره 28، شماره 105، 1399، صفحه 69-92]
مقاومت لغزشیبررسی روشهای ارزیابی مقاومت لغزشی شبکه راهها و تعیین روش اصلاح تغییرات فصلی آنها [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 135-149]
مکان گزینیمکان گزینی مسیرهای بهینه دوچرخه سواری با رویکرد حمل و نقل پایدار (نمونه مطالعه: شهرآباده) [دوره 28، شماره 102، 1399، صفحه 155-172]
منابع درآمدی پایداربررسی امکان سنجی استفاده از منابع درآمدی پایدار برای ارایه خدمات حملونقل جادهای [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 117-132]
موتورسیکلتبررسی علل گرایش شهروندان به استفاده از موتورسیکلت بهجای استفاده از حمل و نقل عمومی [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 13-24]
همدانشناسایی و رتبهبندی موانع آینده برای پیادهسازی استراتژیهای حملونقل شهری پایدار (مطالعه موردی: شهر همدان) [دوره 28، شماره 103، 1399، صفحه 121-134]
هواپیماشناخت عوامل اقتصادی اجتماعی مرتبط با تمایل شهروندان به مسافرت با شرکتهای هواپیمایی (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 51-68]
هواپیمای بدون سرنشینمروری بر مبانی و روشهای ساخت سریع روسازی فرودگاه در شرایط اضطراری [دوره 28، شماره 104، 1399، صفحه 93-116]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد