-احدی،. م.ر.، (1389)، "بررسی نقش وسایل نقلیه سنگین در تصادفات جادهای مورد مطالعه: محور هراز، فصلنامه مطالعات مدیریت ترافیک، 5.
-دیزج، ا. ا.، (1390)، "عوامل مؤثر بر تصادفات ترافیکی وسایل نقلیه موتوری سنگین نمونه موردی مناطق 4، 15 و 21 شهر تهران در سال90-89، دوازدهمین کنفرانس
بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک سازمان حمل و نقل ترافیک تهران.
-زایرزاده، ک.، (1385)، "روش گام به گام ایمن سازی و انجام تحقیقات در مورد نقاط حادثه خیز و مطالعه موردی چند نقطه حادثه خیز استان خراسان"، هفتمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران.
- علوی, س. س.، و همکاران، (1394)، "ویژگیهای شناختی-رفتاری رانندگان اتوبوس و کامیون طی سوانح ترافیکی سال 1393-"1392، مجله ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیتها، 13(4) ، ص. 232-223.
-Anderson, N. J., Smith, C. K., & Byrd, J. L. J. A. j. o. i. M., (2017),”Work related injury factors and safety climate perception in truck drivers. 60(8), pp.711-723.
-Bernard, J. M., & Mondy, C. M. J. T. R. R. J. o. t. T. R. B., (2016), “Correlation of driver gender with injury severity in large truck crashes in Missouri, (2585), pp.49-58.
-Choi, S., Oh, C., & Kim, M., (2014), “Risk factors related to fatal truck crashes on Korean freeways”. 15(1), pp.73-80.
-Haleem, K., Alluri, P., Gan, A. J. A. A., & Prevention, (2015), “Analyzing pedestrian crash injury severity at signalized and non-signalized locations”. 81, pp.14-23.
-Naik, B., Tung, L.-W., Zhao, S., & Khattak, A. J. J. J. o. s. r., (2016), “Weather impacts on single-vehicle truck crash injury severity”. 58, pp.57-65.