-الوانچی، ا.، مقدم، ن.، حسینی، س. م.ت.، (1399)، "بررسی عوامل مختلف تاثیرگذار بر گسترش پارکینگهای عمومی در شهر تهران با رویکرد مدیریت ذینفعان"، پژوهشنامه حمل و نقل، ص.90-75.
-شکرگزار، م. دهشیری، م.ع. اکبرزاده، م.، (1399)، "تحلیل رفتار عابران در مواجهه با وسایل نقلیه هنگام عبور از
گذرگاههای میان تقاطعی"، فصلنامه مهندسی حمل و نقل، 11(3)، ص.593-609.
-رحیمی، ا.م.، (1382)، "سیستم حمل و نقل عمومی شهر بوگاتا، فصل نامهها ترافیک"، زمستان، ص.48-41.
-منصوری، ا. (1395)، "تأثیر ایستگاه های مترو بر ترافیک شهر تهران"، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته عملیات ترافیکی، دانشگاه علوم انتظامی، دانشکده علوم و فنون راهنمایی و رانندگی.
-Gatersleben, B., Clark, C., Reeve, A., and D. Uzzell, (2007), “The impact of a new transport link on residential communities. Journal of Environmental Psychology”, 27, pp. 145-153.
-Morillo Carbonell, Carlos1, Cacheda, José Magín, (2016), “Effect of illegal on street parking on travel times in urban environment, CIT2016 – XIICongreso de Ingeniería del Transporte, València, Universitat Politècnica deValència, DOI:http://dx.doi.org/10.4995/CIT2016.2016.3521.
-Gao, J., Xie, K., & Ozbay, K., (2018), “Exploring the Spatial Dependence and Selection Bias of Double Parking Citations Data, Transportation Research Record, 2672(42),
pp.159169.
https://doi.org/10.1177/0361198118792323.
-Han, L. D., Chin, S.-M., Franzese, O., & Hwang, H., (2005), “Estimating the Impact of Pickup and Delivery-Related Illegal Parking Activities on Traffic, Transportation Research Record, 1906(1), pp. 49–55.
-Zhao Yang, Yuanyuan Zhang, Renwei Zhu, Xiaofei Ye, Xiaohong Jiang, (2015), "Impacts of Pedestrians on Capacity and Delay of Major Street Through Traffic at Two-Way Stop-Controlled Intersections", Mathematical Problems in Engineering, Vol., Article. ID 383121, 11 pages, 2015. https://doi.org/101155/2015/383121.