-احمدیان، ف. و میرزایی، م.، (۱۳۹۷)، "تمایل به هم پیمایی در سفرهای روزانه شهری"، کنفرانس بین المللی عمران، معماری و مدیریت توسعه شهری در ایران، تهران، دانشگاه صنعتی مراغه با همکاری دانشگاه تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان.
-حاتمی، ا.، (1399)، "اولویتبندی سیاستهای مدیریت تقاضای حمل و نقل در کلانشهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی"، جاده، 28 (104)، ص. 35-50.
-رحمانی، ن.، رمضانآقایی، ر. و سلیمی، م. ب.، (1392)، "نقش هم پیمایی در حمل نقل و ترافیک و راهکارهای بکارگیری آن در کشور"، سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک، تهران، معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک.
-قرهباغی کرده مهینی، ف.، (1399)، "تخمین سهم همپیمایی در سفرهای کاری درون شهری"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی.
-محمدی، ر. خیراتی کازرونی، آ. شاکری نسب، ش. و گل رو، ا.، (1394)، "توسعه مدل لوجیت چندگانه هم پیمایی (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی امیرکبیر)"، چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک، تهران، معاونت و سازمان حمل و نقل ترافیک.
-Benita, Francisco, (2020), “Carpool to work: Determinants at the county-level in the United States, Journal of Transport Geography”,
Vol. 87, 102791.
-Delhommea, Patricia, Gheorghiu, Alexandra, (2016), “Comparing French carpoolers and non-carpoolers: Which factors contribute the most to carpooling, Transportation Research Part D: Transport and Environment”, Vol. 42, pp. 1-15.
-Vanoutriveab, Thomas, Van De Vijverab, Laurent, Van Malderencd, Elien, Jourquinc, Bart, Thomasd, Isabelle, Verhetsela, Ann, Witlox, Frank, (2012), “What determines carpooling to workplaces in Belgium: location, organization, or promotion?”, Journal of Transport Geography, Vol. 22, pp. 77-86.
https://doi.org/10.1016/j.jtrangeo.2011.11.006.