- امانپور، س.؛ نعمتی، م. و علیزاده، ه. (1393)، "ارزیابی و اولویت سنجی شاخصهای پایداری حمل و نقل شهری با استفاده از منطق فازی (نمونه موردی: شهر اهواز)"، فصلنامه فضای جغرافیایی، سال چهاردهم، شماره 47، پاییز 1393، ص. 231-213.
- رضایی ارجرودی، ع.ر. و تسبیحی، الف. (1386)، "ارائه مدل ارتباطی توسعه حمل و نقل و رشد اقتصادی در ایران بر مبنای الگوی رگرسیون برداری"، فصلنامه پژوهشهای اقتصادی، دوره 7، شماره 2، تابستان 1386، ص 138-125.
- محمودی، علی (1389) "اقتصاد حمل و نقل"، نشر اقتصاد نو، ص. 334-1.
- صبری، ح.، (1381)، "آشنایی با دانش ارتباطات"، تبریز، انتشارات بی تا، ص. 210-1.
- عصاری آرانی، ع. و آقایی خوندابی، م.، (1387)،
"اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر رشد اقتصادی کشورهای عضو اوپک (OPEC)"، فصلنامه پژوهش های اقتصادی، دوره 8، شماره 2، تابستان 1387، ص. 82-63.
- اشرفی ریزی، حسن و کاظم پور، زهرا (1386)، "جغرافیای سیاسی اطلاعات (فاصله های بی فاصله)"، نشر چاپار،
ص. 288-1.
- بابازاده، م.؛ قدیمی، خ. و محسنی، ر.، (1388) "تأثیر سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل بر رشد اقتصادی در ایران"، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 50، بهار 1388،
ص. 200-157.
- بهرامی پاوه، ر. و مرصوصی، ن. (1390)، "توسعه پایدار شهری"، انتشارات دانشگاه پیام نور، ص. 208-1.
- دایی کریم زاده، سعید؛ عمادزاده، مصطفی و کامکاردلاکه، هادی (1388)، "اثر سرمایه گذاری دولت در بخش حمل و نقل بر رشد اقتصادی در ایران"، فصلنامه مدلسازی اقتصادی، دوره 3، شماره 10، زمستان 1388، ص. 82-63.
- رییس دانا، س. و پورمیر جعفری فیروزآبادی، س. م.، (1386)، "فن آوری و لزوم توسعه آن"، کنفرانس توسعه دانش و فن آوری در ایران، تهران، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
- Dupont, Vincent (2007), "Do geographical agglomeration, growth and equity conflict", Regional Science, Vol. 86, No. 2, June 2007, pp. 193–213.