- آرامی، ج.، (1390)، "مدلسازی تقاضای سفر هوایی در ایران"،
فصلنامه جاده، دوره 23، شماره67، تابستان1390، ص.1-10.
- ادریسی، ع. و خاکزاد، ح. (1393)، " مقایسه تفاوت مسافران فرودگاه های بین المللی امام خمینی)ره( و مهرآباد در انتخاب خطوط هوایی"، دومین کنفرانس بین المللی سازه و معماری و توسعه شهری، زمستان1393 ،ص.1-15.
- اسلامی، ع. الف.، (1394)، " برآورد تقاضای سفر با تاکس هوایی در ایران"، اولین همایش ملی استفاده از فن آوری ها و تکنولوژیهای نوین طراحی، محاسبه و اجرا، بهار 1394، ص.1-11.
- جان محمدی، الف. و سرایلو، م.، (1384)، "تسهیلات مربوط به خطوط هوایی ارزان قیمت"، چهاردهمین کنفرانس دانشجویان مهندسی عمران سراسر کشور، بهار 1384، ص.1-8.
- صفارزاده، م. و
ذبیحی طاری، م. و شیرازی نیا، الف. (1390)، " تعیین اثر دسترسی به فرودگاهها برتوزیع ترافیک داخلی هوایی در سیستمهای دو فرودگاهی دنیا با استفاده از مدل رگرسیونی"، یازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک،زمستان1390،ص.1-12.
- عمل نیک، م. و منشادیان، ح.، (1394)، " ارائه چارچوبی جهت بخش بندی مسافران خطوط هوایی بر مبنای ارزش بالقوه و ارزش دوره عمر آنها"، کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت، زمستان1394،ص.1-17.
- نیرومند، ح. ع.، (1379)، "تحلیل آماری چند متغیری کاربردی"، مشهد: انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد،بهمن1393، ص155-156.
- Abate, M. (2016), “Economic effects of air transport market liberalization in Africa”, Journal of Air Transport Management: Vol. 92, October, pp.326-337.
- Bieger, T., Wittmer, A. and Laesser, C. (2007), “What is driving the continued growth in demand for air travel ? Customer value of air transport”, Journal of Air Transport Management: Vol. 13, January, pp.31-36.
- Dae Ko, Y. (2016), “An airline's management strategies in a competitive air transport market” ,Journal of Air Transport Management: Vol. 50, January, pp.53-61.
- Fu, Q. and Kim, A.M. (2016), “Supply and demand models for exploring relationships between smaller airports and neighboring hub airports in the U.S.” ,Journal of Air Transport Management: Vol. 52, April, pp.67-79.
- Goedekin,P. (2010), “Assessing and Comparing the Strengths and Weaknesses of Aviation Networks” , Transportation Research Part A: Vol. 45, October, pp.119-125
- Hakim, M. M. and Merkert, R. (2016), “The causal relationship between air transport and economic growth: Empirical evidence from South Asia”, Journal of Air Transport Management: Vol. 56, October, pp.120-127.
- Israel, G. (2013), “Determining Sample Size 1”, University of Florida: pp.1-5.
- Kopsch, F. (2012), “A demand model for domestic air travel in Sweden”, Journal of Air Transport Management: Vol. 20, May, pp.46-48.
- Lieshout, R., Malighetti, P., Redondi, R. and Burghouwt, G. (2016), “The competitive landscape of air transport in Europe”, Journal of Transport Geography: Vol. 50, January,
pp.68-82.
- Rolim, P., Bettini, H. and Oliveira A. (2016), “Estimating the impact of airport privatization on airline demand: A regression-based event study”, Journal of Air Transport Management: Vol. 54, July, pp.31-41.
- Venkatesan, R. (2007), “Cluster analysis for segmentation”, University of Virginia Darden school foundation.
- Young, C.W. (2016), “Entry effect of low cost carriers on airport pairs demand model using market concentration approach”, Journal of Air Transport Management: Vol. 57, October, pp.291-297.