- افندی زاده، ش.، صفارزاده، م. و محمدی قرقی، ح.، (1394)، "الگوریتم تصمیم گیری در خصوص تبدیل میدان به تقاطع چراغدار و بالعکس" تهران، چهاردهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل.
- ملکان، خ.، اسدی، م.ر. بزرگمهرنیا، ر. و محمودزادگان، س.ع. (1394)، "ارزیابی تأثیرات غیر همسطح سازی تردد عابرین پیاده در تقاطع انقلاب اسلامی-ولیعصر(عج) بر بهبود جریان ترافیک"، چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک، تهران، معاونت و سازمان حمل و نقل ترافیک.
- صفارزاده، م.، ابریشمی، س. الف. س. و توکلی، م. ر.، (1393)، "ارزیابی ظرفیت میدان و تقاطع چراغدار"، تهران، سیزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل.
- صفارزاده، م. و ناصر علوی، س. ن.، (1394)، " میدان مُدرن به عنوان گزینة جایگزین انواع تقاطعات متداول"، تهران، دانشگاه علم و صنعت.
-Akçelik R. A., (2003), “Round about Case Study Comparing Capacity Estimates from Alternative Analytical Models”. 2nd Urban Street Symposium, Anaheim, California, USA, pp.28-30 July.
-Al-Madani H, Saad M., ( 2007), “Analysis of roundabout capacity under high demand flows, WIT Transactions on The Built Environment”, Vol. 107.
-(2000), “Federal Highway Administration, Round about: An Information Guide, Report RD00067, June.