-احمدی، ح.، (1394)،"تاثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد.
-افتاده، ج.، (1389)، "رسانشهای اجتماعی و کتاب بازگشت عمـوم و بـاز نشـر کتـاب"، فصلنامه کتاب مهر.
-امینی، س.م. و مهرمنش، ح.، (1395)، "بررسی تاثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری مصرف کننده به برند (مطالعه موردی: جاذبههای گردشگری کیش)"، ششمین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین، تهران.
-حمیدنیا، ا. و شکرچیزاده، ا.ر.، (1396)، "رفتار مصرف کننده، ارزش ویژه برند و بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی در بازارکالاهای لوکس- (مروری بر مدلهای مربوطه)، دومین کنفرانس سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری، اهواز.
-خانلری، دعایی اسکویی، م.ا.، (1394)، "عوامل موثر
بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکتهای بیمه"، مدیریت بازرگانی، 7 (2)، ص. 407-426.
-خیری، ب. و صالحی تبریز، ط.، (1395)،" تاثیر ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند با استفاده از رسانههای اجتماعی و سنتی"، دومین همایش بینالمللی مدیریت، اقتصاد و توسعه.
-درزیان عزیزی، ع. رحیمی، ف. و اسداللهی دهکردی، ا.، (1394)، "تحقیقی با عنوان بررسی تأثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژة برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)"، مدیریت بازرگانی، دورة 7، شمارة 3، پاییز.
-رحمانزاده، م.، (1389)، "کارکرد شبکههای اجتماعی مجازی در عصر جهانی شدن"، مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی، 1(1)، ص. 49-78.
-رضایی، ف. و آقایی، ت. و شعبان زاده، م.، (1396)، "بررسی تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری برند در مشتریان مطالعه موردی: فروشگاههای لوازم دیجیتالی تهران"، همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی، تهران.
-زارعی، س.ا.، (1391)، "بررسی تأثیر متغیرهای بازاریابی و ابعاد ارزش ویژه برند بر ترجیح و قصد خرید از یک نام تجاری (مورد مطالعه: نامهای تجاری عمده در صنعت مواد غذایی ایران)"، دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی، دانشگاه شهید چمران اهواز.
-فخاری، م.، شیدا، م.، همتی، م.، (1393)،" بررسی نقش فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر تصمیم خرید از طریق ایجاد ارزش ویژه برند"، اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی .ص. 17-1.
- خالقی، ع. معینی، ح. و جامی پور، م.، (1398)، "شناسایی و رتبهبندی فرصتها و چالشهای بازاریابی رسانههای اجتماعی"، فصلنامه علمی تحقیقات بازاریابی نوین، سال نهم، شماره 1، شماره 32.
-احمدوند، ف. سرداری، ا.، (1393)، "بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخهای مصرفکنندگان"، نشریه علمی راهبردهای بازرگانی"، 11(4)، ص. 78-63.
-صابری، ح. و محرر، ز.، (1395)، "بررسی اثر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتری (مطالعه موردی: مشتریان شرکتهای بیمه در شهر تهران)"، کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21. دوره 2.
-وظیفه دوست، م.، و اسکندرنیا، د.، (1390)، "بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاههای
به هنگام، آینده پژوهی مدیریت، 23، ص.42-27.
-میرزایی ورزنه، س. شهیدی کاویانی، ا. جعفرزاده ا.، (1397)، "بررسی عوامل تاثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تبلیغات دهان به دهان در شبکههای اجتماعی، کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار. دوره 1.
-بیرجندی، غ. و حقیقی، ع.ا.، (1398)، "تأثیر الگوی ارزشهای خرید بر قصد خرید مجدد مشتریان"، فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی، 10(37)، ص. 176-161.
-Agichtein, E., Castillo, C. Donato, Gionis, D., (2008), “Finding high-quality content in social media, In: WSDM '08 Proceedings of the 2008 International Conference on Web Search and Data Mining”, pp. 183–194.
-Amine, A., (1998), “Consumers' true brand loyalty: the central role of commitment. J. Strategic Mark”, 6 (4), pp.305–319.
-Bickart, B., Schindler, R.M., (2001), “Internet forums as influential sources of consumer information”, J. Interact. Mark, 15 (3), pp.31–40.
-Bilgin, Y., (2018), “The effect of social media marketing activities on brand awareness, brand image and brand loyalty”, Business & Management Studies: An International Journal, 6(1), pp.128-148.
-Bolton, R.N., Parasuraman, A., Hoefnagels, A., Migchels, N., Kabadayi, S., Gruber, T., Komarova Loureiro, Y., (2013), “Understanding generation Y and their use of social media: a review and research agenda”, J. Serv. Manag., 24, pp.245–267.
-Hudson, S., Roth, M. S., Madden, T. J., & Hudson, R., (2015), “The effects of social media on emotions, brand relationship quality, and word of mouth: An empirical study of music festival attendees”, Tourism management, 47, pp.68-76.
-Jung, S.T., (1994), “Marketing Management”, Bobmunsa, Seoul.
-Kang, M.J., (2005), “A Study on the Effect of Features of Brand Community Using Oneperson Media on Consumers”, Master’s dissertation. Seoul National University.
-Kang, Y.S., (2001), “Social Leadership, Midasbooks, Seoul.
Keller, K.L., (2003), “Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity”, second ed.s. Pearson Education Inc, NJ.
-Kelly, L., Kerr, G., Drennan, J., (2010), “Avoidance of advertising in social networking sites: the teenage perspective”,
J. Interact. Advert. 10 (2), pp.16–27.
-Kim, A.J., Ko, E., (2012), “Do social media marketing activities enhance customer equity? An empirical study of luxury fashion brand. J. Bus. Res.”, 65 (10), pp.1480–1486.
-Loncaric, D., Ribaric, I., & Farkas, V., (2016), “The role of electronic word-of-mouth in the tourism market”, In Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, Biennial International Congress, Tourism & Hospitality Industry, pp. 188.
-Martin, K., Todorov, I., (2010), “How will digital platforms be harnessed in 2010, and how will they change the way people interact with brands? J. Interact. Advert., 10 (2), pp.61–66.
-Muntinga, D.G., Moorman, M., Smit, E.G., (2011), “Introducing COBRAs: exploring motivations for brand-related social media use, Int. J. Advert”, 30 (1), pp.13–46.
-Rosen, L.D., Whaling, K., Carrier, L.M., Cheever, N.A., Rokkum, J., (2013), “The media and technology usage and attitudes scale: an empirical investigation, Comput. Hum. Behav”, 29, pp.2501–2511.
-Sano, K., (2015), “An empirical study the effect of social media marketing activities upon customer satisfaction”, positive
word-of-mouth and commitment in indemnity insurance service, in Proceedings International Marketing Trends Conference.
-Seo, E. J., & Park, J. W., (2018), “A study on the effects of social media marketing activities on brand equity and customer response in the airline industry”, Journal of Air Transport Management, 66, pp.36-41.
-Tenenhaus, M., Amato, S., & Esposito Vinzi, V., (2004), “A global goodness-of-fit index for PLS structural equation modeling”, In Proceedings of the XLII SIS scientific meeting, Vol. 1, No. 2, pp. 739-742.
-Sharma S. and Verma H. V., (2018), “Social Media Marketing: Evolution and Change, Springer, Singapore”.
-Chung, Q.H.; Andreev, P.; Benyoucef, M.; Duane, A. O. and Rilly, P., (2017), “Managing an organizations social media presence: An empirical stages of growth model”, International Journal of Information Management, 37, pp.1405- 1417.
-Aaker, D. A., Jacobson, R., (2001), “The value relevance of brand attitude in high-technology markets, in Journal of Marketing Research”, Vol. 2, pp. 485-501.
-Xie, L, S., Peng, J, M., Huan, T, C., (2014), “Crafting and testing a central precept in service-dominant logic: Hotel employees’ brand-citizenship behavior and customers’ brand trust”, International Journal of Hospitality Management, Vol. 42, pp. 1–8.
-Hellier, P.K., Geursen, G.M., Carr, R.A.,
& Richard, J.A., (2003), “Customer repurchase intention: a general structural equation model”, European Journal of Marketing, 37 (11/12), pp.1762-1800.
-Lee, J.S., & Back, K.J., (2009), “Reexamination of attendee-based brand equity”, Tourism Management, 15, pp.1-7.