- کاووسی، الف، بابازاده ع.، (1387)، "طراحی روسازی آسفالتی با استفاده از نرم افزار Kenlayer براساس رفتار خطی و غیر خطی لایههای روسازی"، چهارمین کنگره مهندسی عمران، دانشگاه تهران، تهران، ایران.
- کاووسی الف.، علیار، (1394)، "ارزیابی رفتار تغییرشکل پذیری دانهای غیرچسبنده به وسیله دستگاه شیارشدگی چرخ"، کنفرانس سالانه تحقیقات در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی و محیط زیست، تهران.
- صالحیپور باورصاد ن.، نصری نصرآبادی ن.، شعبانی، ش.، (1395)، "معرفی و آموزش نرمافزارهای مدیریت و طراحی روسازی، سیمای دانش، تهران، ایران"، ص. 109-91.
- یزدانی، م.، ولیزاده قره آغازجی، م.، (1394)، "مروری بر مدلهای رفتاری پایه و جدید در علم ژئوتکنیک، کنفرانس سالانه تحقیقات در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی و محیط زیست، تهران.
- عفتی داریانی، م. ب.، شیخابگم قلعه، الف.، (1397)، "توجیه فنی بکارگیری نقش مشخصات بار و مصالح در افزایش عمر خستگی روسازی آسفالتی"، فصلنامه علمی – ترویجی جاده.
-Ameri,M. Khavandi,A, (2009), “Development of mechanistic-Empirical Flexible pavement Design in Iran”, Journal of Applied Sciences 9(2), pp.354-359.
-Asian Network for Scientific Information, (2009), ISSN 1812-5654.
-Behzad Ghadimi, Hamid Nikraz and Colin Leek, (2014), “A Comparison of Different Approaches in Numerical Modeling of Pavement Granular Material, Journal of Civil Engineering and Architecture”, Vol. 8, No. 4, Serial No. 77,ISSN 1934-7359, USA,
pp. 446-455.
-Gedafa,Daba S., (2006), “Comparison of Flexible pavement performance using kenlayer and HDM-4, Fall student Confrence, Midwest Transportation Consortium, Ames, Iowa.
- Huang. Y.H., (2010), Kenpave software.
-Jenkins Kim, (2005), Hitchhiker’s Guide to Pavement Engineering, 5, pavements Materials, pp.1-44.
-Junior, FE, Junior. EP, Soares. JB, (2005), “Viscoelastic And Elastic Structural Analysis of Flexible pavements, CILAMCE 2005- ABMEC & AMC, Guarapari, Espirito Santo, Brazil.
-Michigan Department of Transportation, (2015), Michigan DOT User Guide for Mechanistic_Empirical Pavement Design.
-Muniandy.R, Aburkaba.E, Thamer.N., (2013), “Comparison of Flexible Pavement performance Using Kenlayer and chev Pc Software Program , Australian Journal Of Basic And Applied Sciences, 7(9),
pp.112-119.
-Nidhi, M. Nagakumar. M. S., (2013), “Applications of Layered Theory for The Analysis of Flexible pavements, International Journal of Research in Engineering and technology”, IC–RICE Conference,
pp.197-200.
- Zhang, L. Zhang. X. Liu, X., and Luo., y., (2015), Viscoelastic Model Of Asphalt Mixtures under Repeater Load, J.Mater.Civ.Eng,10.1061/(ASCE)MT, pp.1943-5533.