-پورسینا، ب.، (1395)، "مدیریت پارکینگها و نقش آن در بهبود حمل و نقل ترافیک شهری"، دومین کنفرانس سراسری معماری و مهندسی عمران.
-شاهی، ج.، (1388)، "مهندسیترافیک"، مرکز نشر دانشگاهی".
-حاتمی، ی.، بختیاری کمری، ج.، (1395)، "مکانیابی پارکینگهای طبقاتی با استفاده از روش AHP و شاخص هم پوشانی وزنی در محیط GIS مطالعه موردی محله کلپا و آقاجانی بیک همدان"، چهارمین کنگره بینالمللی عمران، معماری و توسعه شهری، تهران، دبیرخانه دایمی کنفرانس، دانشگاه شهید بهشتی.
-خاکسار، ح. و اعتصام، ه.، (1387)، "بررسی موضوع ترافیک ساکن و نحوه مدیریت آن در کلان شهرها"، چهاردهمین کنفرانس دانشجویان مهندسی عمران سراسر کشور.
- "راهنمای روشهای مدیریت پارک حاشیهای در معابر شهری"، (1386)، معاونت عمرانی دفتر حمل ونقل دبیرخانه شورایعالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور.
-سلطان محمدی، ن.، گودرزی، ا. مومنی، س. سلطان محمدی، ن.، (1396)، "مکانیابی پارکینگ طبقاتی و نقش آن درکاهش ترافیک با استفاده از مدل AHP (مطالعه موردی: مرکزشهرملایر)"، فصلنامه مطالعات علوم کاربردی در مهندسی.
-شیرگیر، ب.، موسوی راد، ر.، (1395)، "ترافیک شهری و ارایه راهکارها برای مدیریت آن"، اولین همایش سراسری مباحث کلیدی در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی ایران.
-صحاف، س.ع.، چوغونی، م. و اباذری طرقبه، ن.، (1395)، "راهکارهای مدیریت پارکینگ حاشیهای با استفاده از روشAHP در شهر مشهد نهمین کنگره ملّی مهندسی عمران.
-فردوسنیا، خ. و بختیار، ن.، (1396)، "مکانیابی پارکینگهای طبقاتی در سطوح شهری"، دومین کنفرانس بین المللی مهندسی عمران، معماری ومدیریت بحران،
مکانیابیپارکینگهای طبقاتیدرسطوح-شهری.
-قریب ، ف.، (1389)، "شبکه ارتباطی در طراحی شهری"، دانشگاه تهران، موسسه انتشارات و چاپ.
-کاظمی، آ. (1395)، "تعیین تاثیر قیمتگذاری پارکینگ حاشیهای در مراکز شهری بر انتخاب شیوه حمل و نقل کاربران، پایان نامه ارشد، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره).
-شعار، ک.، کاظمنژاد، ل.، (1392)، "موازنه عرضه و تقاضای پارکینگ به منظور مدیریت سیستمهای حمل و نقل مطالعه موردی شهر زنجان"، سیزدهمین کنفرانس بینالمللی مهندسی حمل و نقلو ترافیک.
-محمدیان، پ. اسدی، م.ب.، مبینی، ز.، (1390)، "بررسی و ضعیت ترافیک ساکن در معابر محدوده شهرداری منطقه یک"، یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران.
-محمودیمیمند، م.، (1392)، "اولویت بندی نواحی ترافیکی برای احداث پارکینگهای غیرحاشیهای با استفاده از روش سلسله مراتبی (AHP)،وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی شمال - آم - دانشکده فنی.
-معتمدی مهر، ا. طالبی، گ. (1395)، "امکان سنجی ایجاد پارکینگهای عمومی در محدوده بلافصل پیاده راه بخش مرکزی (میدان حشمت)"، فصلنامه مطالعات جغرافیا، عمران و مدیریت شهری.
-ملکی، س. زارعی، ر.، (2012)، "ارزیابی و مکانیابی پارکینگهای طبقاتی با استفاده از مدل AHP مطالعه موردی"، شهر اهواز، جغرافیا و مطالعات محیطی، 1(3), ص.60-62.
-میربهاء، ب. کاظمی، آ. عبدی کردانی، ع.، (1397)، "بررسی تاثیر هزینه پارکینگ حاشیهای بر انتخاب یا عدم انتخاب شیوه سواری شخصی (مطالعه موردی: شهر قزوین)"، مهندسی حمل و نقل, سال نهم، ص.343-356.
-Bhatt, B., Kumar, V., & Gandhi, F. J. I. J. o. E. R., (2014), “A Study on Parking Needs at Intersections–Case of Surat TP Schemes. (3), pp.449-452.
-Gallagher, J., Gill, L. W., & McNabola, A. J. A. e., (2011), “Optimizing the use of on-street car parking system as a passive control of air pollution exposure in street canyons by large eddy simulation”, 45(9), pp.1684-1694.
-Institute, U. L., Association, N. P., & Stein, M., (2007), The Dimensions of Parking.
Patel, H., Bhatt, K., & Parmar, N., (2016), “Parking Facility Design for Different Corridor of Anand City”.
-William, R. M., Roger, P. R., & Elena, S. P. (1990), “Traffic engineering. New Jersey: American Prentice-Hall Company, pp.123-124
-Xu, Z., (1999), “urban environment planning”, in Wuhan technicalun of surveying & mapping press.