-"آمار متوفیات و مصدومین ناشی از حوادث رانندگی"، (1391)، سازمان پزشکی قانونی کشور.
-اکبری، ر.ا. طالبی، س. و خوشنشان، م. (1394)، "بررسی تأثیر راه و محیط بر رانندگی با حواسپرت از طریق یک ارزیابی کاربردی (تحلیل موردی: منطقه 21 راهور تهران بزرگ)"، چهاردهمین کنفرانس بینالمللی مهندسی حملونقل و ترافیک، تهران، معاونت و سازمان حملونقل ترافیک.
-انگیزه، ق. و ایزدی، ا. (1395)، "ارزیابی شاخصهای ایمنی جایگزین و انتخاب مناسبترین شاخص برای سیستمهای هشداردهی درون خودرویی"، دومین کنفرانس بین المللی مهندسی و علوم کاربردی، دبی، موسسه مدیران ایده پرداز پایتخت ویرا.
-حسنپور، ش. و جاپلقی، د.، (1395)، "تأثیر تابلوهای تبلیغاتی بر ایمنی جادهها"، کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی، تهران، موسسه آموزش عالی نیکان، دانشگاه تهران.
-شمسی، ح. و ملکزاد، م.، (1395)، "کاهش تصادفات و تلفات جادههای با رویکرد بر کاهش خطاهای انسانی"، دومین کنفرانس بین المللی یافتههای نوین پژوهشی در علوم، مهندسی و فناوری، استانبول- کشور ترکیه، موسسه فراز اندیشان دانش بین الملل.
- رسولی، ر. شکیبایی فر، د. شفیعزاده گروسی، ر.،"تأثیر عوامل انسانی بر وقوع تصادفات رانندگی"، مطالعات پژوهشی راهور، بهار شماره12.
-علی پور، ب. علیپور، ا. و رئیس المحدثین، س.، (۱۳۹۲)، "بررسی تأثیر تابلوهای تبلیغاتی سطح شهرها در میزان عملکرد رانندگان مورد مطالعاتی: بزرگراه آسیایی مشهد، پنجمین کنفرانس برنامهریزی و مدیریت شهری"، مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد.
-ماهپور، ع.ر. ضیاء خدادادیان، ا.ح. و محمدزاده مقدم، ا.، (1394)، "استفاده از مدل لوجیت چندگانه در بررسی تأثیر عوامل حواسپرتی رانندگان در بروز تصادفات درونشهری بهمنظور تعیین میزان تأثیر تبلیغات در بین این عوامل (مطالعه موردی مشهد)"، پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حملونقل و ترافیک، تهران، معاونت و سازمان حملونقل ترافیک.
-مهدیزاده نادری، ش. و اسماعیلی، ع.ر.، (1391)، "تأثیر رنگ تابلوهای تبلیغاتی بر عملکرد رانندگان و ایمنی"، یازدهمین کنفرانس مهندسی حملونقل و ترافیک ایران، تهران، سازمان حملونقل و ترافیک تهران، معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری تهران.
-ناصری علوی, م.پ. علوانی، ا. اکبرینیا، ف. و عبدی، ع.، (1395)، "ارزیابی نقش تابلوهای تبلیغاتی جادهای در حواسپرتی رانندگان، دومین کنفرانس بینالمللی یافتههای نوین پژوهشی در مهندسی عمران"، معماری و مدیریت شهری، تهران، کنفدراسیون بین المللی مخترعان جهان (IFIA)، دانشگاه جامع علمی کاربردی.
-Andreasen, D.C., (1985), “Technical Note No. 1: Traffic Accidents and advertisin signs”, Australian Road Research Board, 15(2), pp.103-105.
-Crundall, D. Van Loon, E. & Underwood, G., (2006), “Attraction and Distraction of Attention with Roadside Advertisements”, In: Accident Analysis and Prevention, Vol. 38, nr. 4, pp. 677-671.
-Daniel Belyusar, Bryan Reimer, Bruce Mehler, Joseph F. Coughlin, (2016), “A field study on the effects of digital billboards on glance behavior during highway driving”, Accident Analysis & PreventionVol. 88, March, pp. 88–96.
-Hughes, P., & Cole, B., (1986), “What attracts attention when driving? Ergonomics”, 29, pp.377-391.
-Kristie L. Young, Amanda N. Stephens, David B. Logan, Michael G. Lenn., (2017), “Investigating the impact of static roadside advertising on drivers' situation awareness”, Applied Ergonomics 60, pp.136-145.
-Smiley A, Smahel T, Eizenman M., (2004), “The impact of video advertising on driver fixation patterns”, Transp Res Rec. 1899, pp.76–83.
-Smiley, A., Persaud, B., Bahar, G., Mollett, C, Lyon, C. & Smahel, T., (2005), “Traffic safety evaluation of video advertising signs”, Paper presented at the 84th Annual Meeting of the Transportation Research Board TRB, Washington, D.C., 13-9. National Research Council NRC, Transportation Research Board TRB/National Academy Press, Washington D.C.
-Stutts JC, Reinfurt DW, Staplin L, Rodgman EA., (2001), “The Role of Driver Distraction in Traffic Crashes”, Washington, D.C.: AAA Foundation for Traffic Safety.