1-
- سلمانی، م.، (1387)، "بررسی عوامل موثر بر تصادفات جادهای و ارائه راهکارهایی برای کاهش آن"، مورد مطالعه: منظومه روستایی جنوب خور و بیابانک، پژوهشهای جغرافیای انسانی، شماره 65، پائیز،
ص. 10و12و13و15.
- خیرآبادی، غ.ر.، (1391)، "نقش عوامل انسانی در تصادفات جادهای"، تحقیقات علوم فناوری/ دوره 10/ شماره1 ، ص3 .
- قدسی پور، س.ح.، (1383)، "فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP"، مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران).
- Charlote L. Brace et al., (2007), Analysis of the literature: The use of mobile phones while driving،Monash University، accident research centre.
- Jeff K. Cairda, Kate A. Johnstonb, Chelsea R. Willnessc, Mark Asbridged, Piers Steel, (2014), “A meta-analysis of the effects of texting on driving , Accident Analysis and Prevention”.
- Lisa K. Spainhour, (2005), “Evaluation of traffic crash fatality causes and effects، Florida A&M university”.
- Louviere, J.J., Hensher, D.A., Swait, J.D., (2000), "Stated Choice Methods". Analysis and Applications. Cambridge University Press, UK.
- Treat، J.R.، N.S. Tumbas، S.T. McDonald، D. Dhinar، R.D. Hume، R.E. Mayer، R.L. Stansifer، and N.J. Castellan (1979), "Tri-level study of the causes of traffic accidents": Final report – Executive summary. Report No. DOT-HS-034-3-535-79-TAC(S)، Institute for Research in Public Safety، Bloomington، IN.