-امیریان، ف. خادمی زارع، ح. و اخوان، ا.، (1396)، "توسعه مدل AHP به منظور ارزیابی عملکرد پویا با لحاظ کردن پنجره زمانی، همایش بین المللی مدیریت و حسابداری ایران، بابل، مرکز همایش های کوشا گستر،
https://www.civilica.com.
-سلیم، ا. و ملکی نیا، م. (1396)، "مدیریت هزینه با کاهش هزینههای حمل و نقل با کمک مدل LINGO و Lindo و مقایسه تحلیلی نتایج آنها (مطالعه موردی معدن منیزیت سربیشه("، کنفرانس بینالمللی عمران، معماری و شهرسازی ایران معاصر، تهران، دانشگاه اسوه - تهران - دانشگاه شهید بهشتی،
https://www.civilica.com.
-شهرآئینی، د. علینقیان، م. و حسن زاده، ا. (1395)، "مسئله مکان یابی پوشش ظرفیتدار چند حالته با وزن و تقاضای غیر قطعی"، دومین کنفرانس بینالمللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مکانیک، صنایع و هوافضا، تهران، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان،
https://www.civilica.com.
-علیاحمدی، ع.ر.، هاشمیامیری، س. نوذری، ح. و سیدطه حسین مرتجی، (1391)، "ارایه مدل ترکیبی مکانیابی موجودی مسیریابی برای طراحی شبکه زنجیرههای تامین چندسطحی"، نهمین کنفرانس بینالمللی مهندسی صنایع، تهران، انجمن مهندسی صنایع ایران، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی،
https://www.civilica.com.
-قصیری، ک. و قنادپور، س.ف. (1387)، "مساله مسیریابی وسایل نقلیه همراه با پنجره زمانی با استفاده از الگوریتم ژنتیک"، ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، تهران، انجمن مهندسی صنایع ایران، دانشگاه صنعتی شریف،
https://www.civilica.com.
-کاظمی، ا. صرافها، ک. و علی نژاد، ع.ر.، (1391)، "بهینهسازی مسئله برنامهریزی یکپارچه تولید- توزیع در یک شبکه زنجیره تامین چند سطحی، سومین همایش ملی مهندسی صنایع و سیستم، تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب،
https://www.civilica.com/Paper-SIEC03- .
-میرحسینی، س.، قنبری، م. و حسینی س.، (1392)، "بازآرایی شبکه توزیع به صورت چند هدفه با استفاده ازالگوریتم کلونی مورچگان اصلاح شده"، پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق و الکترونیک ایران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد.
-Bae, S.-T., Hwang, H. S., Cho, G.-S., & Goan, M.-J. (2007), "Integrated GA-VRP solver for multi-depot system. Computers & Industrial Engineering, 53(2), 233–240. https://doi.org/10.1016/j.cie.2007.06.014.
-Calvo, R. W., (2000), "A New Heuristic for the Traveling Salesman Problem with Time Windows", Transportation Science, 34(1), pp.113–124.
https://doi.org/10.1287/trsc.34.1.113.12284
-Chen, A., Yang, G., & Wu, Z., (2006), "Hybrid discrete particle swarm optimization algorithm for capacitated vehicle routing problem", Journal of Zhejiang University-SCIENCE A, 7(4), pp.607–614.
https://doi.org/10.1631/jzus.2006.A0607
-Clarke, G., & Wright, J. W., (1964), "Scheduling of Vehicles from a Central Depot to a Number of Delivery Points. Operations Research, 12(4), pp.568–581. https://doi.org/10.1287/opre.12.4.568.
-Dantzig, G. B., & Ramser, J. H., (1959), "The Truck Dispatching Problem, Management Science, 6(1), pp.80–91. https://doi.org/10.1287/mnsc.6.1.80.
-Lenstra, J. K., & Kan, A. H. G. R., (1981), Complexity of vehicle routing and scheduling problems. Networks, 11(2), pp.221–227. https://doi.org/doi:10.1002/net.3230110211.
-Mirabi, M., Fatemi Ghomi, S. M. T., & Jolai, F. (2010). Efficient stochastic hybrid heuristics for the multi-depot vehicle routing problem. Robotics and Computer-Integrated Manufacturing, 26(6), 564–569. https://doi.org/https://doi.org/10.1016/j.rcim.2010.06.023.
-Yang, X.-S, (2010), "A New Metaheuristic Bat-Inspired Algorithm. In J. R. González, D. A. Pelta, C. Cruz, G. Terrazas, & N. Krasnogor (Eds.), Nature Inspired Cooperative Strategies for Optimization (NICSO 2010), pp. 65–74. Berlin, Heidelberg: Springer Berlin Heidelberg. https://doi.org/10.1007/978-3-642-12538-6_6