-خادم ثامنی، م. (1386) "زمانبندی حرکت قطارها در مسیرهای دوخطه". پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه تربیت مدرس، تهران.
-یقینی، م. و محمدزاده، ع.، (1390)، "یک مدل زمانبندی حرکت قطارها با در نظر گرفتن زمانهای توقف برای نماز". نشریه تخصصی مهندسی صنایع، دوره چهل و پنجم ، شماره یک ، ص. 116-103
- حسن نایبی، ع. (1390)، " تعیین توالی اعزام و برنامه توقف قطارها در مسیرهای ریلی دوخطه به کمک الگوریتمهای جستجوی تصادفیِ تطابقیِ حریصانه و جستجوی همسایگی متغیر"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی شریف، تهران.
- صفارزاده، م. یقینی، م. تمنایی م (1392) " ارایه مدل برنامهریزی زمانبندی حرکت قطارها با درنظر گرفتن محدودیتهای ویژه مسیرهای تک خطه در شبکه ریلی ایران" فصلنامه مهندسی حمل و نقل، سال چهارم، شماره دوم، ص. 166-151.
- حسن نایبی، ع.، (1392)، " زمانبندی حرکت قطارها با هدف بهره برداری بهینه از مسیرهای ریلی دوخطه." فصلنامه مهندسی حمل و نقل، سال ششم، شماره دوم، ص. 260-237.
-Cacchiani, V, Caprara, A. and Toth, P. (2008) “Acolumn generation approach to train timetabling on a corridor,” OR, Vol. 6, No. 2, pp. 125–142.
-Caprara, A., Monaci, M., Toth, P. and Guide, P. L. (2006), “A Lagrangian heuristic algorithm for a real-world train timetabling problem,” Discrete Appl. Math., Vol. 154, No. 5, pp. 738–753.
-Khan, M.B. and Zhou, X., (2010), Stochastic optimization model and solution algorithm for robust double-track train-timetabling problem. IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems, 11(1), pp.81-89.
-Meng, L. and Zhou, X., (2011), “Robust single-track train dispatching model under a dynamic and stochastic environment: a scenario-based rolling horizon solution approach”, Transportation Research Part B: Methodological, 45(7), pp.1080-1102.
-Niu, Y.T. and Meng, L.Y., (2014), “Optimizing Slack Time Allocation in Train Timetable: A Two-Stage Stochastic Recourse Model. In Proceedings of the 2013 International Conference on Electrical and Information Technologies for Rail Transportation (EITRT2013)-Volume, Springer, Berlin, Heidelberg. I., pp. 245-252.
-Gao, Y., Yang, L. and Li, S., (2016), “Uncertain models on railway transportation planning problem”, Applied Mathematical Modelling, 40(7-8), pp.4921-4934.
-Yang, X., Chen, A., Ning, B. and Tang, T., (2016), “A stochastic model for the integrated optimization on metro timetable and speed profile with uncertain train mass”, Transportation Research Part B: Methodological, 91, pp.424-445.
-Hassannayebi, E., Zegordi, S.H.,
Amin-Naseri, M.R. and Yaghini, M., (2017), “Train timetabling at rapid rail transit lines: a robust multi-objective stochastic programming approach”, Operational Research, 17(2), pp.435-477.