-ازگلی، محمد (1393). رهبری استراتژیک چشم انداز، تهران: موسسه چاپ و انتشارات دانشگاه امام حسین(ع).
-اکرادی احسان، محمدنیا یاسر و مجتبی عباسی (1397)، بررسی رابطه سبک رهبری تحولگرا با تعالی سازمانی در ادارات آموزش و پرورش استان زنجان، فصلنامه
پژوهشهای رهبری و مدیریت آموزشی، سال اول، شماره 4.
-انتظاری، منیرالسادات. (1394). نقش آموزش بر مدیریت کیفیت و بهره وری نیروی انسانی در آموزش و پرورش و مدل تعالی سازمانی. کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، دوره 2.
-جلیلی کشتیبان، رضا و امینی، غلامرضا (1397)، تعالی سازمانی باEFQM ، ویژه نامهی استاندارد و سلامت، دوره9، شماره 12.
-خلیلیانراد، ندا. (1398). مطالعه نقش رهبری در خدمات ارائه شده به شهروندان با میانجیگری مدیریت شهری. مطالعات مدیریت شهری، 11(40)، 70-57.
-رابینز، استیفن پی. (1396)، رفتار سازمانی، مفاهیم، نظریهها، کاربردها، ترجمه علی پارسیان و سید محمد اعرابی، تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی، ج1.
-رضایی، علی محمد (1395)، بالندگی سازمانی و شاخصهای سنجش آن، دو ماهنامه توسعه انسانی پلیس، سال سوم، شماره ۳-33.
-رضائیان، علی (1397)، مبانی سازمان و مدیریت، تهران، سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
-رضائیان، علی. (1397)، اصول مدیریت، تهران، انتشارات سمت، چاپ هیجدهم.
-سنجقی، محمد ابراهیم (1390). اثر میانجیگری فرهنگ انطباقپذیری بر رابطه رهبری تحولآفرین و نوآوری سازمانی (مطالعه مورد: شرکتهای منتخب در زنجیره تأمین
فناوریهای دفاعی). بهبود مدیریت، سال پنجم، شماره 3.
-علی صفایی شکیب، عبدالملکی بابک، مریم موسی وند و سیدعلیاکبرحسینزاده (1395)، اثر رهبری تحولگرا بر تعالی سازمانی با نقش واسطهای توانمندسازی ساختاری و روانشناختی کارکنان، فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی (ویژه نامه)، سال چهارم، شماره 5 (شماره پیاپی 16)، 1-24.
-علیزاده ثانی محسن، مهرداد مدهوشی و لیلا محبی (1393)، رابطة صداقت رفتاری با اثربخشی رهبران در سازمانها، فصلنامه اخلاق در علوم و فنّاوری، سال نهم، شماره 2.
-نجمی، منوچهر، و حسینی، سیروس (1382). مدل سرآمدی .EFQM مؤسسه مطالعات و بهرهوری و منابع انسانی، تهران: انتشارات روناس.
-هرسی، پال و بلانچارد، هنس، (1396)، مدیریت رفتار سازمانی، ترجمه علاقه بند، تهران، امیرکبیر.
-Carson, K. D., Carson, P. P., & Bedeian, A. G. (1995). Development and construct validation of a career entrenchment measure. Journal of Occupational and Organizational Psychology, 68(4), 301-320.
-Cartmell, Jonathan., Binsardi, Ben., McLean, Alexis. (2015). Sector-Wide Transformational Leadership-How Effectively Is the EFQM Excellence Model Used in the UK FE Sector? Research in Post-Compulsory Education, 16(2), 189-214.
-Eskildsen, Jacob k., Kristensen, Kai and Jorn Juhi, Hans (2013). The Criterion Weights of the EFQM Excellence Model, International Journal of Quality & Reliability Management, Vol. 18, No, 8, 783-795.
-Hadi AL-Abrrow, Hasan Abdullah, Nadia Atshan, (2019). Effect of organisational integrity and leadership behaviour on organisational excellence: Mediator role of work engagement, International Journal of Organizational Analysis.
-Kahn, W. A. (1990). Psychological conditions of personal engagement and disengagement at work. Academy of Management Journal, 33(4), 692-724.
-Kahn, W. A. (1992). To be fully there, Psychological presence at work. Human relations, 45(4), 321-349.
-Maslach, C., Schaufeli, W. B., & Leiter, M. P. (2001). Job burnout. Annual review of psychology, 52(1), 397-422.
-Saks, A. M. (2006). Antecedents and consequences of employee engagement. Journal of managerial psychology.
-Schaufeli, W. B., & Bakker, A. B. (2004). Job demands, job resources, and their relationship with burnout and engagement: A multi‐sample study. Journal of Organizational Behavior: The International Journal of Industrial, Occupational and Organizational Psychology and Behavior, 25(3), 293-315.
-Schaufeli, W. B., Salanova, M., González-Romá, V., & Bakker, A. B. (2002). The measurement of engagement and burnout: A two sample confirmatory factor analytic approach. Journal of Happiness studies, 3(1), 71-92.
-Tenenhaus, M., Amato, S., & Esposito Vinzi, V. (2004, June). A global goodness-of-fit index for PLS structural equation modelling. In Proceedings of the XLII SIS scientific meeting, Vol. 1, No. 2, 739-742.
-Vogelgesang, G.R., Leroy, H. and Avolio, B.J. (2018), The mediating effects of leader integrity with transparency in communication and work engagement/performance, The Leadership Quarterly, Vol. 24 No. 3, 405-413.